11:31 PM

Jaringan Rakan


Friendster telah membuat 1 pembaharuan... aku xtahu benda tu baru ke tak sbb facebook da bwat dulu setahu aku la... tapi pembaharuan yang lebih menyakitkan hati... apa pasal kalo kita komen2 nk di'umum'kan kepada seluruh rakyat jelata yang mengenali aku... aku kawan ngan abu,abu kawan ngan minah... kalo aku komen2 ngan abu,seluruh kenalan abu dan kenalan aku dpt tau aku komen2 abu termasuk la minah yang aku tak kenal...

Tapi bagus gak camnh,kalo kawan2 komen gambar2 org len bleh kita tumpang skali tgk2kan gambar tu,tambah2 kalo gadis2 la... Dengan pembaharuan ini masyarakat dunia telah dipupuk semangat untuk jaga tepi kain orang... Bagus juga jaga tepi kain orang ni,boleh gosip2 disamping menambah koleksi cerita2 karut yang da tersedia bersarang dalam minda masing2... byk juga aku tgk post2 kat buletin ngan kata2 yang membenci perubahan yang dilakukan...

Byk juga alasan yang diberikan

1)xsuka la kalo ade org baca komen2
2)nk komen gambar pon segan(nk komen ayat2 gedik la tu)
3)orang yang xkenal pon sibuk2 je nk komen2 gambar kite

Kalau xsuka itu semua aku ada cara utk kalian menyelesaikannya... walaupun aku yang terpaksa memikirkan penyelesaian ini utk kalian aku tumpang gembira dan berbesar hati kalau kalian dapat lakukan...

1)pegi kat settings,kat bawah tu ade cancel akaun(selamat mencuba)
2)jangan post komen kat sape2 pon(kalo xkomen2 xde la nek notification tu)
3)remove sume gambar2(kalo xde gambar nnti org xleh nk komen2 da)
4)kalau xleh nk terima jgk jgn pakai internet(xde sakit mata aku nk baca buletin2 korang yang xmembina minda...)

cuma cadangan,xmahu buat pun xmengapa... cukup2 la ye...

apa orang nak kata aku tak kisah,ini aku rasa.

2 comments:

-eNcik f- said...

ayuh ber pesbook.
aktiviti sehat.
saya suka pesbook!

norhayati binti hamzah said...

sy suke fb jugak.. men mafia wars n sorority life... hahaha.. idea ko mmg bernas la weh.. haha

Post a Comment